KoAnita.reismee.nl

Een bezoek aan het National Park Zion

Vandaag gelukkig maar een korte afstand om af te leggen naar Springdale. Dit is onze verblijfplaats om van daaruit het National Park Zion te bezoeken. Het laatste deel van onze reis reden we via de East entrance het Zion Park in. De natuur was prachtig. In tegenstelling tot de Grand Canyon en Bryce, waar je langs de rand, (rim) rijdt, rijdt je in Zion over de dieprode bodem van de kloof. Een deel van het park is niet voor auto's toegankelijk maar kan je wel weer gebruik maken van een shuttlebus, hetgeen wij dan ook wederom gedaan hebben. Op deze manier in relatief korte tijd een mooie indruk gekregen van het park. Ook hebben we een deel van de riverside walk, (Virgin river) gelopen. Je loopt dan langs steile 800 m hoge wanden. Graag had ik de hele route van 8 mile willen lopen, waarbij je ook een deel door het water moest lopen. Helaas had Ko dusdanig veel last van z'n voeten, (toch maar weer op zoek naar betere wandelschoenen), dat we genoodzaakt waren om een kortere afstand af te leggen. Bovendien hadden we ook al een andere route van 1.00 uur in een verzengende hitte gelopen.

Morgen zetten we onze reis voort naar Las Vegas. de stad die in het teken staat van glamour, glitter en gokken. Uiteraard ga ik een gokje wagen.

Vanaf morgen hebben we nog 1 week tegaan voordat we weer in het vliegtuig stappen richting Nederland. Hier wil ik vooral nog niet aan denken. Een paar weekjes extra zou voor mij geen enkel probleem zijn. Wie mij beter kent, weet dat ik altijd moeite heb met naar huis terug te keren als ik op vakantie ben!

Ik hoop jullie binnenkort weer te kunnen verblijden met een aantal kiekjes.

Reacties

Reacties

Lisa

Hey mam,
Zodra je Internet hebt, app of mail dan even waarmee ik je glazen tafel schoon kan maken.
Jammer van pap, hij moet waarschijnlijk nog een hoop lopen.
Verbras niet te veel met gokken maar win wat moois.
Dan kan je snel weer op reis

Niels

Gewoon 200$ meenemen en zorgen dat je nog wat weekjes kunt.blijven

Henk

In Las Vegas is de reissom gemakkelijk terug te verdienen. Verlies is ook mogelijk trouwens ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!