KoAnita.reismee.nl

Een rainy day in de woestijn en thunderstorrms!

Helaas is van onze planning om vandaag het Arizona Sonora desert museum te bezoeken in het Saguara park en de missiepost San Xavier del Bac, niets terecht gekomen. Begon de dag nog zonnig en warm, in een mum van tijd sloeg het weer om toen we richting het Sonora Desert museum reden. Hoe meer we richting berggebied reden hoe donkerder de lucht werd. Dit in combinatie met een smalle weg en een angstige Ko, beloofde niet veel goeds. Halverwege, met de nodige tegenzin, toch maar besloten om rechts omkeer te maken. Helaas!! Weer terug in het hotel, wat dan te doen? Een boek lezen is een optie maar niet voor mij. Uiteindelijk gekozen voor het bezoeken van de mall. Resultaat een koffer die zwaarder weegt als op de heenvlucht en dan nog te bedenken dat in Las Vegas nog een mall bezoek op het programma staat.. Iedereen denkt typisch vrouwen, maar deze keer heb ik niets gekocht en heeft Ko zijn slag geslagen met de aankoop van Levis broeken en shirts.

Bij het verlaten van de mall was het nog even zoeken naar onze auto. Er zijn zoveel grote witte auto's!

Helaas hebben we morgen niet meer de gelegenheid om in te halen wat we vandaag hebben gemist. Is dit een voorteken dat we nog een keer terug moeten komen?

Een mooie maar lange route vanuit Tuscon via de Apache Trial naar Sedona staat op het programma voor morgen.

Lisa

Zonde!
Gewoon een keer terug naar amerika mam.
Hier in nl ook al dagen lang regen en onweersbuien.
Scoor je in las vegas ook nog ff een levi voor mij :).

Lisa

Niet balen he mam.
Je kan niet alles zien.
En maakt al een hoop mee.
Geniet ervan.

Henk Kouwenhoven

Er zit niets anders op: jullie moeten nog een keer ????

henk.kouwenhoven@uwv.nl

Ik ben het helemaal met je eens!!

anitavanmalde@hotmail.com

ik ben het helemaal met je eens. Mogelijk als we t.z.t. een andere reis naar de VS gaan maken.

Niels

Klinkt.inderdaad als mooie reden voor jullie om nog is te gaan en zal me niks verbazen ook