KoAnita.reismee.nl

Op weg van Los Angels naar San Diego met een tussenstop in Carlsbad.

Vandaag was een rustig dagje. Vanochtend vertrokken uit Los Angeles. Ongeveer 50 km voor SanDiego hebben we een tussenstop gemaakt in Carlsbad en hebben daar 2.00 uurtjes geluierd op het strrand. Carlsbad heeft een aantal mooie koloniale woningen. Verder weinig bezienswaardigheden.

We kwamen omstreeks 17.00 uur in hotel Hacienda Old Town. Een fantastisch hotel in Spaan/Mexicaanse stijl. Fantastische begroeiing en gelegen midden in de Old Town. Het voelt alsof je in Mexico bent. .

Vanavond zijn we in het restaurant van het hotel gaan eten, uiteraard in Mexicaanse stijl en hadden vanuit het dakterras een mooi uitzicht.. Tijdens het eten werden we verrast door zang en gitaarspel.

Na het eten hebbben we nog een wandeling gemaakt door Old Town. Inmiddels was op enkele restauranten na, geen bedrijvingheid meer in Old Town. We gaan morgen zeker terug om kennis te make met de Old Town .De rest van de dag staat in het teken van verkennen van andere delen van San Diego. Morgenavond ishet planom naar het Gaslamp Quarter te gaan.

Morgen meer hierover.

Niels

Leuk mam! Grappig dat daar zo'n mexicaans sfeertje hangt