KoAnita.reismee.nl

Op weg naar Monterey

Na het ontbijt gingen we bepakt en bezakt met 2 grote koffers, 2 kleine koffers en een schoudertas de auto 1 block verder ophalen. lekker dicht bij het hotel maar wel midden in de stad.

De auto stond in de parkeergarage op de 2e verdieping. bij het uitrijden van de garagekreeg ik eteen de vuurproef. D garage was tamelijk smal en de uto is lang en breed. Vervolgens via het centrum richting interstate 101.

De weg naar Monterey was een mooie weg.. We hadden een korte tussenstop in Santa Cruz om vervolgens naar Monterey door te rijden. Na even uitgepuft te hebben. De temperatuur was vandaag namelijk behoorlijk hoog, zijn we naar het oude centrum van Monterey gegaan en naar fFshermen Wharf waar we naar de ondergaande zon hebben gekeken en op de pier hebben gegeten, Het was een gezellige avond.

Voor morgen staat op de planning peniscula Monterey te gaan verkennen door middel van de 17 mile route. Deze kan je per fiets of auto doen. We kiezen dit keer voor de auto.