KoAnita.reismee.nl

Bye, Bye Nederland en kids!!

Vandaag is het dan zo ver. We sluiten voor 4 weken de deur van ons huis en worden door Lisa naar Schiphol gebracht. We hebben een lange vlucht naar San Francisco voor de boeg met een tussenstop in Washington Dulles Airport. In een periode van 4 weken gaan wij een rondreis maken die in het teken staat van het bezoeken van steden o.a. San francisco, Los Angeles, San Diego, Las Vegas en een aantal natuurparken: Grand Canyon. Bryce, Zion Yosemite. Onze rondreis strekt zich uit over Californie, Arizona, Utah en Nevada. We starten onze rondreis in San Francisco.

Dit is voor ons de eerste keer dat wij zonder onze dochter en zoon zo'n verre reis maken. Eignelijk wel jammer, maar kleine kinderen worden groot en slaan dan hun vleugels uit.

Wij hebben er reuze veel zin in en gaan er vanuit dat het een vermoeiende maar absoluut onvergeteijke reis zal worden!

Cool

De vlucht is goed verlopen maar het was een lange reis. . De eerstre 10 uurvliegen tot Washngton viel erg mee. De 5.00 uurrvliegen vanuit Washington Dulles naar San francisco was erg vermoeiend en minder comfortabel ovor wat betreft zit genot.

Na aankosmt in San Francisco nog even moeten wachten op de koffers.. Een gevoel van opluchting toe ik beide koffers op de band zal liggen.

Vervolgens op zoek naar de shutlebus die ons naar Hotel Beresford brengt. Moe van de reis duiken we al snel naar aankomst in ons bed.

Tongue Out

Lisa

Ik vind het jammer dat ik de reis niet mee maak hoor.
Maar ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en lekker genieten daar.
Dan wacht ik jullie thuis weer op met gezond Hollands voedsel.