KoAnita.reismee.nl

Op weg naar Los Angeles

We zijn 1 nacht in San Louis Obispo in het Best Western Three Oaks hotelgeweest. Dit was een prima hotel. Na het ontbijt zijn we naar Obispo Beach vertrokken. Dit plaatsje ligt 20 km ten zuiden van San Louis Obispo. Het plaatsje staat vooral bekend om z'n surfers en de vissers op de pier.

Om 11.00 uur was het al aardig druk op de pier en in het water en de temperatuur steeg snel. Het was leuk om te zien hoe de surfers op de golven stonden.

Na anderhalf uur hebben we onze reis voort gezet naar Santa Barbara. Deze plaats is in 1925 volledig verwoest door een aardbeving en vervolgens in Spaans koloniale stijl herbouwd. Wij zijn door het centrum richting de beach gelopen en het was bloedheet.

Het plaatsje had relatief weinig bezienswaardigheden. Het leuke was vooral de sfeer en de mooie vergezichten vanuit de beach.

Omstreeks 16.00 uur zijn we vertrokken naar onze eindbestemming voor vandaag, Los Angeles. Naarmate we dichter bij LA kwamen werd het steeds drukker en het aantal rijbanen nam fors toe. Goed opletten was een vereiste om niet van de route af te raken. De invallende duisternis maakte het er niet makkelijker op. Uiteindelijk zonder verrijden aangekomen in ons hotel Dunes INN in Hollywood. Hier verblijven we 2 dagen.

Morgen gaan we met de hop on, hop off bus LA, Hollywood en Santa Monica verkennen.

Lisa

Hier is het na een week regen ook weer warm.
Geniet ervan, als jullie thuis komen begint de winter.
Veel plezier vandaag!

Niels

Beetje cultuur maar t echte werk lijkt.mij wel LA. Veel plezier!